disappointed and amazed by you

sitter i soffan och myser under en filt. det är fint det. Irene Huss visar sitt face på televisionsapparaten. rejält bra filmer de dära. någon mer som gluttar? fredrik är rätt gullig faktiskt? tänkte på det nyss. om ni är intresserade av att veta? ihih. men nu ska jag fortsätta kika och sen bädda ner mig i världens goaste säng och sova lite. hadet gott.

kommentera gärna
Postat av: rumptott

jaha.. men du vet de finns nått som heter SKRIVA AV SIG!!!

åååh jag tror jag blir galen..

och du va bara TVUNGEN o kommentera o börja TJAFFSA igen.. så näää det är DU som ska lägga ner som vanligt.. =)

2010-08-30 @ 07:07:59
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej kussa. Vill du hjälpa mig att ändra min blogg?? min head är borta. så den ser inte så fin ut längre.. Jag hade gjort det själv om jag bara viste hur man gör :(

2010-08-30 @ 14:09:45
URL: http://playwhite.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0