eftersom allt är tillåtet i din värld



Fjortis är en beteckning på någon som beter sig naivt, omoget, osäkert, och pubertalt. Fjortisar tar däremot varje chans att på olika sätt visa hur mogen och vuxen han/hon är. Ordet fjortis syftar på fjorton år men det är snarare så att fjortis är ett sorts beteende och inte en viss ålder
(text tagen härifrån: Fjortis.se)




eftersom jag besitter förmågan att HÅLLA saker inom mig, TÄNKA TILL och ta första steget till att avsluta bråk, tjaffs osv så tänker jag göra det NU så ni alla ser. jag har inte varit någon ängel. jag har varit klantig. men det finns fler. här gör jag mitt SISTA svar på tal någonsin mot den här personen. så orkar ni verkligen läsa så varsågod.

- här har du. du får rätt. fast jag innerst inne vet så jävla väl att vi BÅDA har rätt så VISST. du har rätt.
ja, jag är jobbig, trögtänkt och så förbannat fjortis att man kan spy på det. jag hade blogg före dig. och jag provocerar inte i bloggen.
jag tror jag ska gå upp på mitt rum nu och tjuta för allt jag är värd. för det är ju precis vad jag sysslar med. indeed. jajjemen. du får tycka så om du vill men jag bryr mig faktiskt inte. jag har varit med om värre saker än det där. så skriv du vafan du vill om mig. gör det. men till slut kommer det komma till en gräns när jag blir så irriterad att jag skriver något som verkligen sårar dig. och det vill jag inte. så bara lägg ner nu för fan. hur mycket tålamod som helst har jag inte än. och det vet du också. jag älskar dig. så det här är bara fjanterier. FRÅN BÅDA HÅLL!!
är du smart nu så lägger du också ner stridsyxan. jag insåg redan när jag postade första kommentaren att det var dumt. för jag VET att det var dumt. men du borde aldrig ha skrivit så som du gjorde när du vet hur det blir. men nu lägger jag av. det här var oehört töntigt. av BÅDA TVÅ!!


tack för mig




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0