går/dagens



sämstiga mobilbilder. indeed. men jag hade inte tid att ta bilder med gustav så..
men. det fick tillslut bli ett ihopsläng av ett färgglatt linne. tights med nätdetaljer. väska med metalldetaljer och skinnjackan. helt okej hoppas jag. haha.






DAGENS





svarta tights med spetskant. svart linne. solbrills. jeansjacka och klackskor. fula som satan. men ja-ja.
snart börjar oth. jag sitter bänkad. som vanliiiigt. världens bästa serie! jag tjuter varje gång. skojar inte.
det är helt fantastiskt!! jag håller tummarna för säsong 8 nu bara!
om ni ville veta så är jag på gaalet bra humör idag. plus att jag samtidigt är feett trött på rykten. speciellt sånna som inte riktigt stämmer. människor alltså.
stort tack till alla bruds jag hängde med igår. jossan, fillan, em, elle, elin, becca, emma, rebecka, ida och nattis. har jag glömt nån nu? :$ jaja. galen kväll however!
peace ut.





kommentera gärna
Postat av: MALiN

älskadeskorna!

2010-09-02 @ 23:08:01
URL: http://knaskul.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0