kväll?

ibland känns det som att jag bara borde skämmas för den dåliga uppdateringen här på bloggen. jag har runt 100 besökare om dagen och jag bloggar sämre än dessie.. Ha-ha. men dom sista veckorna på lovet vill man liksom inte sitta framför en dataskärm. då vill man skratta, stojja med vänner och bara njuta av livet. Jag hoppas nämligen att det är precis vad ni gör eftersom allvaret snart drar igång för dom flesta! skola ca 6-7 h, 5 dagar i veckan, plus läxor. usch säger jag bara. usch.. dagen har varit otroligt seg och väldigt lugn. man skulle nog kunna säga att jag har gjort just ingenting. jag har fortfarande ont i halsen och är som vanligt svullen i höger halsmandel. antagligen blir det ingen träning för min del imorgon heller, och då blir det förmodligen ingen match på torsdag(?) heller.. jä**a halsskit helt enkelt.. nejmen nu ska jag nog slagga. chiao.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0