mobilblogg. Fy skäms fido!

ibland blir jag så irriterad på min hund vid namn Lisa (Tingeling). hon är en helbrun Labbe utan minsta lilla fläck. 5 år gammal och hur galen som helst. hon kan vara en riktig "pain in the ass" ibland och man tappar lätt humöret med henne. men innerst inne är det världens underbaraste hund. om jag bara gav henne lite mer tid skulle hon antagligen visa den positiva sidan lite mer. men en sak jag blir galen på är att hon helt plötsligt (ganska ofta) börjar skälla sent om kvällarna. och det är inte 3-4 voff, utan snarare 15-20 ordentliga skall. och när man ligger uppe i sängen mitt emellan sömn och reality och man hör henne börja skälla nere vid dörren så får man ju panik och börjar tänka på alla möjliga sorters orsaker! Är det någon utanför dörren? försöker någon bryta sig in? brinner det? ja, ni fattar.. det kan vara riktigt läskigt ibland och jag undrar, är det fler som har samma problem eller är det bara min hund som är lite annorlunda? nog om hundar. nu är jag sjukt trött i min högra handled eftersom jag skrivit allt detta via telefonen. hih. sömn nästa. sov så gott alla coolingar som rockar omkring här i världen.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0