Mode - det handlar inte om priset!

ungdomar nu för tiden skryter. retas. och tror att dom vet så mycket. vad vi egentligen inte riktigt fattat är att även om person 1 har på sig ett par jeans från ACNE, trosor från Frank Dandy, en t-shirt från WeSC, en kofta från Fred Perry och skor från lacoste och person 2 har på sig mammas gamla jeans (avklippta till shorts), ett vitt linne från JC och en gammal sjömansjacka från Second Hand. så skulle jag gissa på att jag hellre hade valt person 2. DET är mode. Det handlar inte om priset längre ungdomar. kom ut ur skalet. snälla.
även om man kan se skitsnygg ut i alla dessa dyra kläder så kan du se minst lika snygg ut i kläder från second hand, om inte snyggare! alla ni som vet vem elin kling är. nivet hon som var med i Let's Dance.
Hon handlar helst på Second Hand. många andra kända fashionistas har sagt ett flertal gånger i media o.s.v att dom hellre shoppar på second hand. kliv ut ur skalet ungdomar! mode handlar inte om priset!


phs_ second hand plagg

ja, såhär vid tolvslaget sitter jag och roar mig med att skriva ett litet modeinlägg. haha. bra erika. bra!




kommentera gärna
Postat av: Samuelfelicia

I kinda like it. Thanks!

2011-04-05 @ 17:05:51
URL: http://samuelfelicia.blog13.com

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0