nere vid elden samlas både stora och små


ph_ världens sötaste och coolaste IVAR!



Efter dagens besök i oskarshamn känns det mycket bättre. Jag var rätt så förstörd efter gårdagen faktiskt. (jag har inte skrivit vad det handlar om. men det känns lite privat. dom som vet är dom som står mig närmast. that's it.) Sen så har ju kära syster varit här med världens bästa svåger och världens finaste systerson. Vi lagade mat och bara hade det trevligt. Jag har även städat upp i rummet. det var verkligen välbehövligt! (tack syster för hjälpen!!!)
Nu saknas bara lite nya tapeter, nya sängen och lite annat smått och gott. men det kommer. var så säkra!
tsss. nu satsar jag på musik och löjliga spel på datorn. senare blir det nog movie i think. pusss.

kommentera gärna
Postat av: mathilda

tss, rätt gullig ;s nooooot. hihih :)<3

2010-08-16 @ 22:48:55
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0