skola

just nu står jag vid ett högbord i skolan. ska egentligen leta fakta till min artikel. men efterswom jag inte vet vad jag ska skriva en artikel om så bestämde jag mig för att göra det hemma ikväll typ.
plus att jag måste skriva klart min textsammanfattning. meegasvårt.
ingen som har någon ide om vad jag kan skriva en artikel om?
det MÅSTE vara något inom sport dock. och inte det där om zlatan. och inte nått om messi heller. men annars vad som helst annat. hjäääälp?

slutar om en kvart. då åker jag hem och käkar ordentligt med food för ikväll är det fotbollsträning. kyss på det!
nu blev jag kissnödig :$ haha.
har inte så himla mycket på my heart faktiskt. jag slänger in en dagens skolaoutfit.
nu hittade jag min artikeeeeeeel!!
hörs sen. chiaao

kommentera gärna
Postat av: rumptott

ja men det är väl liiiiite skillnad på o skriva om nått sånt som jag gjorde o att skriva ut en hel "annons" som inte äns är din osv som DU har gjort!!



så TÄNKT gärna lite du med..

du är ju bara så jävla trögtänkt ibland alltså o så förbannat fjortis så man kan spy på att.. göh jobbig va rätta ordet!!

ska jag skaffa twitter för gör de sj istället?



haha har fan ALDRIG påstått att jag är perfekt hörre du.. o jag är jävligt glad över att jag inte är perfekt oxå..

ja men gråt du en skvätt om de får dig att känna dig bättre..

2010-08-30 @ 14:58:31
URL: http://imissmymom.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0