some happines mixed up with sorrow


ph_ randoom by me



hemma från kyrkan och även ett besök på Bambugården (kinarestaurang). mumsimums.
vid 11 började ehm. nu tappade jag ordet. men ja ni vet. när man är i kyrkan på söndagar iallafall..
(nej jag är INTE kristen. vi var där eftersom man läser upp folk som gått bort i församlingen varje söndag)
sen pratade vi med prästen angående begravning o.s.v. efter det åkte vi upp till hultsfred för att äta gott tillsammans en sista gång innan alla skiljdes åt. den ena bilen styrdes mot tranås och den andra mot mörlunda.
  
nu sitter jag här. dunkar some music och tänker på hur grymma friends jag har egentligen. tack för igår säger jag bara! <3
i nästa inlägg hoppar det in en gårdagens outfit och även en dagens.


kommentera gärna
Postat av: rumptott

du är lite mobbad du..

anledningen till att jag GICK iväg var för att jag blir så trött på att höra ååh jag e hungrig nu orkar ja inte gå här sen när man ger förslag på om vi skulle äta nått ja då blir de eh vart o vad?

de var INTE jag som vad hungrig..

men men det är ju alltids jag som ställer till det lr? o "bråkar" med allt o alla hela tiden...

2010-08-29 @ 17:37:49
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: rumptott

ja men hade jag inte gjort nått där som o fråga om NI skulle äta någonstans så hade de fortsatt o fått höra de där med att du va hungrig.. för de va ju såååå kul o gå med dig på marknaden nooot.. kändes mest bara som du gick runt o gnällde.. o du svor på¨paraplyet..

jag bad dig inte äns köra vagnen de va frivilligt.. men ändå fick man höra att ååh att de va ett helvetes paraply.

2010-08-29 @ 17:42:21
URL: http://imissmymom.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0