when nothing else matters.




ph1_ en Rallycross-start
ph2_ kusin Tom Nilsson - Herr Nilssons RacingTeam
ph3_ Thomas karlsson - team racepage.org


goddagens. Statistiken höjdes lite igår, det är ju ganska så positivt om man nu ska bry sig om sånt.
vädret är lite sisodär. molningt, grått och x-tremt tråkigt.
ni ska se att när skolan drar igång kommer vädret vara underbart! endast tanken på vinter, snö och kyla får mig deprimerad.. skolan får mig också deppig, för nu finns inte jossan, ingen fillan, och inga som gör alla knaasiga saker liksom. jag kommer sakna dom och skolan kommer antagligen aldrig bli sig lik.
Men när vi börjar nian, då jäklar. ha-ha.

nu ska jag gå en sväng med hunden. jag tror det är åska på gång så det är bäst att passa på. hoppas vädret är bättre hos er. chiao, pussen, frid ut, o.s.v..


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0