14 december - endast tio dagar kvar!

jaha ni, som rubriken säger. endast tio dagar kvar till jul. panik.nu? jag har för sjutton inte köpt julklappar till någon känns det som.. kanske borde jag ta tag i det. typ snart?
skoldagen har varit riktigt jobbig rent ut sagt. huvudvärk, tråkiga lektioneroch så vidare.
men nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva mer, min fokus ligger nämligen åt ett annat håll just nu, nämligen telefonhållet. är rätt jättesugen på ett HTC Hero faktiskt. vad tror ni om den?
föslag på goa och bra telefoner uppskattas. så länge det inte är typ. nokia 3310. eller varför inte förresten. dom kanske håller lite bättre. hä-hä.



 


ph_ stenkulla  

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0