19 december - 5 dagar kvar

hej på er. förlåt för den dåliga uppdateringen, har haft andra och lite viktigare saker för mig än o sitta vid datorn känns det som.. jaja.
dagen började med att jag gick upp, städade lite, myste med vovven och lite. runt två-tiden kom henrik hit, det blev film. efter det vandrade vi till kyrkan, övning inför stor gudstjänst stog på schemat. två timmars övning, sen var det dags. det blev ett solo, två duetter och medverkan i en miniextra kör som sjöng lite bakom fina Anna.
solot gick ganska så bra, jag är nöjd med min prestation iallafall!

nu tänkte jag sätta mig vid tvn (ovaanliigt!) och kolla på BabyMama. pussss

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0