21 december - 3 dagar kvar

hejsan hoppsan. livet leker hoppas jag?
äh, de behöver ju faktiskt inte leka. det kan ju vara bara "helt okej". DET hoppas jag i alla fall!
äh, de där kanske blev lite rörigt. men skitsamma.
sitter här hemma och fryser häcken av mig! ute-termometern visar på -20 grader celsius och inne termometern står på 21 grader celsius. alltså omkring 40 graders skillnad på inne och ute. SJUUKT!

dagen har varit.. chill. typ. hä-hä. hur som haver så sitter jag just nu här. vid datorn, och gör. ingenting? eller jo, de gör jag ju. men inget vettigt om ni fattar? ;)
jag har inte så mycket mer att dela med mig, hoppas ni har en bra kväll för nu är det JUL LOV!!





ph_ gammal. men rätt passande. eller?

kommentera gärna
Postat av: alice

oh seriöst, så fin du är asså. oförklarligt erika! fin fina du. hoppas du har en bra julhelg, puss.

2010-12-25 @ 14:00:10
URL: http://aliceanna.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0