22 december - 2 ynka dagar kvar!

goddagens blogreaders, hur är det med er?
här är det fint, förutom att jag har hemsk hosta och huvudvärk, annars är jag verkligen på bra humör. synd då att det är en sån dag då jag inte gör ett skvatt. i och för sig gör det mig inte så mycket. men jaja. ha-ha.
just nu, idag är det två små korta dagar kvar till julafton. tror ni att ni får något ni önskat er?
det tror jag att jag får. eller ja, jag får väl hoppas! 

just nu ser mit hår ut som ett fågelbo, jag njuter av att inte ha en enda liten gnutta smink eller snygga kläder på mig. livet är sådär trashigt som det ska vara ibland! nu ska jag damsuga lite, plocka iordning på mitt rum och sen uta av alla roliga tv-program och filmer som visas. lat chey? ooohja!!




 


ph_ lucia i mörlunda 2010

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0