25 december

guddmöörning. hur har ni det i snöyran? det börjar bli en aning tröttsamt nu tycker jag.. nu efter jul vill jag ha tillbaka min sommar! men jag lär nog få vänta ett par månader kanske..
ajja. idag ska här firas jul igen. besök väntas, julklapparna ligger under granen och väntar på att slitas upp. ååh. nu tack!!
och för er som undrar så firar vi lite mer jul idag eftersom min syster och hennes familj inte kunde komma igår, så då flyttade vi vårt firande tills idag. det går ju det också!

skulle egentligen varit nere och tränat om fem minuter, men den delen får jag skippa idag då min hals är tjock, gör ont och jag hostar massa. och sen får vi ju besök. så jag får helt enkelt hoppa över dagens.
nu ska jag springa upp och klä på mig lite vettigare kläder. chiaaaao

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0