andra december tjugohundratio

hemma efter vimmerbytur, uv-samtal och ett besök till oskarshamn. fint.
vimmerby - min telefon är inte alls hemma idag, den kommer IMORGON. så nu får jag slänga mig på bussen direkt efter skolan imorgon och rusa in och hämta den för att sedan stressa tillbaka för att hinna in i studion..
uv-samtal - gick toppenbra! min mentor trodde att jag skulle nå högre måluppfyllelser i de flesta ämnena. känns gött som sjutton! oskarshamnsbesök - snöigt!!

tjena vad det snöar. snöar det hos er?








ph_ flicka i gräset. all rights reserved Erika Söderberg

kommentera gärna
Postat av: Antonella

I like this site. Keep it up!

2011-05-13 @ 15:42:05
URL: http://antonella.blogimagine.com

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0