dag 1 - Presentera mig själv

nu ska jag göra som så att jag ska göra en lista. det är egentligen 30 dagar, men jag har tagit bort vissa punkter pga av olika anledningar. men hur som helst så är den första att presentera mig själv, så here i go.

Jag är en mörkhårig tjej som tidigare var blondin. jag är 14 år gammal och älskar musik. jag sjunger en hel del och har tillgång till en inspelningsstudio där jag hänger lite då och då, har fast tid två timmar i veckan. håller just nu på att förbereda mig inför att spela in en skiva i vår. (dock ingen kontraktad, utan endast personligt val)
Jag tror att jag är en väldigt bestämd men ändå glad och positiv tjej. jag säger vad jag tycker, ibland lite för mycket kanske.. Jag sköter mig i skolan, spelar fotboll, älskar att sitta vid tvn och datorn, tycker att det finns inget bättre än att umgås med vänner (både killar och tjejer såklart) ha-ha.

jag lever mitt liv i småland, närmare bestämt i en liten håla som heter mörlunda* där jag planerar att leva mitt liv i ytterligare ett och ett halvt år för att sedan flytta till ett större place och gå gymnasie där.
jag ha i 5 hela år haft en dröm om att bli ridande polis då jag ridit i omkring 7-8 år. (har dock lagt ridningen på hyllan ett tag!)
och senaste året har jag också funderat på att jag skulle kunna tänka mig att bli frisör/stylist eller fotograf.
men jag får vänta och se vart livet för mig helt enkelt!
*(en mil utanför målilla där speedwaylaget Dackarna har sin hemarena om det hjälper?)


är det något mer ni vill veta är det bara kommentera och fråga på!






blond, gammal bild på erika söderberg




brunettjej, rätt ful. men jag har inte så många brunettbilder ännu.





kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0