femte december tjugohundratio

jaag äär huungrig!
vilken tur jag har, för maten står på spisen. älgkött står på menyn!
förmiddagen har spenderats i kyrkan och i församlingshemmet (nej jag är inte kristen) där jag sjöng. det gick toppenbra!
vi bjöds också på julgröt och fika. mums!
jag hade tänkt gå ut och fota lite idag, men nu när jag kollar ut genom fönstret så är tanken inte särskilt lockande. det snöar som sjutton.. jag måste i vilket fall som helst ner till affären sen och lämna tillbaka filmen som vi hyrde igår när min syster och hennes kille var här. toppenmys! vi kollade Beck Levande Begravd och hade snöbollskrig och lite sånt. heeelt okej lördag!
nu - käk!






ph_ blomma //all rights reserved erika söderberg




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0