it's only two kinds of people in the world, the one's who entertain and the one's that observe

luciaövningen gick jättebra, stämmorna jag ska sjunga börjar fastna nu. äntligen.
efter det gick vi bort till lilla pulkabacken, jag åkte inte eftersom jag har börjat få ont i halsen igen, och jag måste ju tänka på att vi börjar närma oss lucia nu. he-he.
vi grillade lite korv och hade allmänt kul. sen gick alla in och vi sjöng, spelade piano, gitarr och mycket annat mys. huur härlig kväll som helst. och en sak är ju bara att konstatera, här i mörlunda finns det bästa folket i världen! fysjutton så grymma människor!

nu tänkte jag kolla lite paradise hotel på tv6play, ta mig en kopp varm choklad och sen gå och lägga mig. jag är typ ääckligt trött.. bjuder på nån random bild också. enjoy!






ph_ all rights reserved Erika Söderberg copyright

kommentera gärna
Postat av: anna

mörlunda är myyyyys :$

2010-12-10 @ 16:24:36
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0