just because i wanted to?

5 SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
nej nej

Skulle du vilja väga mer?
lite kanske..

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
nej.

Skulle du vilja dricka dig full nu?
ha-ha. nej :)


10 KAN

Kan du röra på öronen?
nää

Kan du slicka dig på näsan?
nä, inte de heller

Kan du kolla i kors med ögonen?
wiho, EN sak jag kan!! :D

Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
måste nog svara nej på den frågan. HA-HA!

Kan du vara på fest utan att dricka?
jahaaadu!

Kan dina vänner lita på dig?
eh, ja?

Kan du tänka dig att pierca naveln?
jajjemen

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
troor så


15 HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
åtminstonde inte om något viktigt isf

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
jadå

Har du ett syskon?
om jag har

Har du varit full den här månaden?
nej

Har du någonsin haft sex med någon?
nej

Har dina föräldrar ljugit för dig?
hoppas inte?

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
lite kanske..

Har du borstat tänderna den senaste timmen?
nej, borde jag ha gjort det?

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
yes

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
neje

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
nej

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
uschnej :$

Har du ljugit på någon fråga än då?
haha, ge mig en anledning?

20 VEM

Vem är din bäste vän?
mattias?

Vem älskar du?
felicia!

Vem vill du bli full med?
jag brukar inte planera vem jag vill bli full med, men vad sägs om. eh. rihanna? HA-HA.

Vem är den bästa artisten?
måste nog säga. Rihanna och vad sägs om kanske Takida?

Vem pratade du senast i telefon med?
JP

Vem har du en liten crush i?
Channing tatum och Chester See!!

Vem är snyggast i världen?
får nog lov att säga.. hmm..
wentworth miller, är ju förbaskat snygg.. men jag vet inte.

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
skulle bränna dom om jag inte hade dubbelt upp i fickan redan. då skulle jag nog ge dom till. hm. pappsen?

Vem är snällast i världen?
ja inte fan är de jag iallafall. he-he :$

Vem vill du prata med?
mäktigaste kvinnan på jorden?

Vem sov du med senast?
minns faktiskt inte

Vem såg du full senast?
ingen aning?


Vem vet allt om dig?
inte en endaste

Vem kramade du senast?
julia :)

Vem pratade du med senast?
helena :*

Vem kan berätta allt för dig?
vem som helst

Vem kan du berätta allt för?
fillan?

Vad blir ditt namn baklänges?
akire

Har du gjort en snöängel i år?
njäääe

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
0 dagar

Har en dröm gått i uppfyllelse?
lite kanske

Tycker du att sengångare är söta?
oooohja!

Första sporten du gick på?
hm. den som de mindes..

Minimorötter eller pommes frites?
dum fråga. POMMES!

Vad längtar du mest till just nu?
en lång och skön solsemester

Hur gammal har du tänkt bli?
vad säger vi om 502? fast näää va.. ingen aning.

Har du haft vattkoppor?
nepp

Vad drömde du inatt?
minns inte

Höga eller låga strumpor?
Låga

Vad är du mest rädd för i hela världen? 
mycket. 

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
jajjemen!

Bikini eller baddräkt?
Bikini

Snyggaste läraren?
erika fucking söderberg. grym som aatttaaaaan! :D


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0