lucia 2010

årets luciafirande i mörlunda är nu över. jag hoppas och tror att vi behöll vårat goda rykte och kanske lockade till oss en och annan ny årlig åskådare! stort tack till våra två härliga lucior Anna och Linnea som sjöng helt fantastiskt bra med sina vackra kronor på huvudet och höll leendet på läpparna under hela kvällen trots tunga kronor, varmt och kallt, ljust och mörkt. ni var helt otroliga, och det var också resten av gänget! bilder från tåget kommer imorgon. promise.


nästa år är det min tur att ställa upp som luciakandidat tillsammans med tre andra söta och härliga tjejor. det ska bli intressant! nu ska jag häva i mig en kopp varm choklad och sen slänga mig i sängen och läsa. huvudet bankar efter kvällens nervositet och jag är ordentligt trött mitt i all glädje. lucia är verkligen en härlig högtid!




ph_ bild på mig från förra årets luciatåg.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0