sjunde december tjugohundratio

äntligen hemma! skulle varit hemma för sisodär en och en halv timme sen, men för det första missade jag bussen. eller rättare sagt, bussen missade mig och åkte fem minuter för tidigt. åååh så irriterad jag blev!
först tänkte jag springa till nästa hållplats (finns en genväg) men jag varken hann eller orkade. jag fick helt enkelt placera mig på fiket en halvtimme/förtio minuter. rätt mysigt faktiskt.
på bussen hem (när jag väl kommit med sena bussen) satt jag och N och tog bilder och gjorde om i Fatbooth om någon vet vad de är kanske?
ni får se resultat när ni läst klart allt det här. sååå ful man blir ;o sjukt! ha-ha. men riktigt kul är det i alla fall!

gjorde matteprov precis innan jag slutade förut, det kändes riktigt bra och jag hoppas på ett VG. men vi får väl se.. det känns som att jag borde skärpa mig i vissa ämnen nu efter jul, men det får mina betyg säga när jag får dom i handen. det är inte många dagar kvar nu. dom ska vara satta på onsdag nästa vecka och jag får dom ett par dagar senare. inte riktigt säker på exakt vilken dag, men det får vi väl se. men nu ska ni få se den väldigt. hmm. gulliga bilden på mig!



ph_ fatboothgjord. HAHAHAHHAHAHAH!
jag ser ut som.. jaa, jag finner faktiskt inte ord!
skratta gott, för ett gott skratt förlänger livet!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0