Sno stilen av: Nicole Richie (nästan iallafall)






det här var verkligen en utmaning, tro mig! jag hittade varken en väst eller shorts som likande Nicoles.
egentligen så är den outfiten jag satte ihop inte så lik nicoles alls. men jag kan ju inte lyckas alla gånger hörrni!
men så illa blev det nog inte. en skjorta på, väst över, ett par tights och ett par avklippta boyfriendsjeans. och ett par converse på det. eller vad sägs om ett par äkta louboutins? det funkar nog, även om det kanske inte blir precis som nicoles. det mesta går att göra snyggt med rätt matchning och accessoarer. så tror jag iallafall :)


skjorta - Nelly.com

väst - HM.com

tights - HM.com

shorts - antingen HM eller Nelly. minns inte. paniik! ;)

converse - finns väl överallt?

louboutins - dyra, men dom finns nog att beställa typ. här --> http://www.christianlouboutin.com
eller så finns det i endast två butiker i hela sverige, nämligen Nathalie Schutermans på BirgerJarlsgatan, eller på Savannahs som ligger på Humlegårdsgatan. just dom ovan ligger på omkring 5.000 - 7.000 svenska kronor.




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0