world keeps nocking me down, I keep raising

hej på er. vaknade runt kvart över elva. trodde jag.. såg först nu att klockan är endast lite innan elva så här har jag gått i över en halvtimme och trott att klockan är över elva. inte för att det spelar någon större roll men, ändå liksom..
en typisk erikagrej!
igårkväll var jag så trött när jag kom hem så jag satte ihop den nya handdamsugaren och den nya lampan som inhandlades igår. sen orkade jag inte plocka upp mer, så då placerade jag min lilla rumpa i soffan ett par timmar och låg och halvsov. rätt skönt.

nu tänkte jag städa mitt rum (vääälbehövligt!!!) och sen sätta ihop den nya klädhängaren.
det ska bli intressant!






ph 1&2_ nya damsugaren!




ph_ nya lampan. (lyser inte på bilden)

kommentera gärna
Postat av: Anonym

Väggen där dammsugaren står och golvet ser ju frääääääääsh uut! N.oT.

2010-12-11 @ 11:54:17
Postat av: jossan

nehe :o lyser inte lampan! de ser vi ju inte ;) haha <3

2010-12-11 @ 23:20:10
Postat av: Anonym

och vi ska bry oss att ni har en ny damsugare elr ?? segt ! neej vi har ju fan ögon vi kan se med.att lampan inte lyser !! sego för fan !! :)

2010-12-12 @ 18:49:37
Postat av: erika

uppskattar din åsikt, men det här är min blogg och den handlar om mitt liv, damsugaren ingår i mitt liv. acceptera det eller sluta läs :)

2010-12-12 @ 19:27:01
URL: http://hejjerikaah.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0