det luktar plugg?

hallojs =) förlåt för dålig uppdatering, men vi har haft prov nu två dagar i rad och imorrn är nästa så jag känner att jag måste satsa på HÖGSTA POÄNG! that's it..
jag sitter här och pluggar, samtidigt som jag käkar kex, Brago med chokladöverdrag! ;d
på torsdag är sista chansen att redovisa arbetet som vi håller på med just nu, jag och nathalie gör ett kollage som tar upp 4 stycken skolbänkar ni vet? (=
så det är en held del jobb.. men jag tror att jag fixade det mesta idag, nathalie var sjuk så jag fick lägga i sjätte växeln, tuta och köra på för fullt ;)
så jag TROR att det bara är lite finslip kvar och sen själva redovisningen!
men det ska nog gå bra.. juste, sen har vi ännu en redovisning, plus bokresencion på fredag som ska lämnas in, puuuh!

vädret är väl ganska positivt ändå, jag menar snön håller ju på att smälta och det är väl vad dom flesta vill, eller?
så man får se blasket positivt och längta efter sommaren 2010 istället! =)
nej nu får jag väl fortsätta, jag har tvätt att vika och gardiner att hänga upp också!
hähä, later people :*

when the drugs don't work, i stare at a picture of you, then my problems run away.



/erikoo <3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0