dina ögon är underbara

hejsan hoppsan, jag vet att det har varit väldigt dålig uppdatering på sistonde och säger därför förlåt!
jag lovar gång på gång att jag ska bättra mig, men det är inte alltid jag gör det.
Men det är såhär att jag har ett fullt schema, ;) det är ju sportlov ffs. träningar hit och dit, träffa kompisar, ska fota malin, ska till vimmerby och aa, hinna leva, äta och sova också.
därför hamnar bloggen lite i skymundan, men jag ska försöka bättra mig jag lovar (:

nu ska jag förbereda ett inlägg till och sedan käka frukost och efter det dra iväg och träna, myys på brudarna där asså :*
gårdagens!


igår körde jag på en ny stil som jag faktiskt aldrig provat förut, småsotade ögon!
skitgulligt (A) på bilden ser det jääättefult ut, men till den skjortan och lite "rockig"frisyr och nitarmband blir
det faktiskt snyggare än man tror (:

gårdagens -

skjorta - JC
linne - Gina Tricot
mysisar - TakeOff

& erika - mörlundaaaaouh ;)




/erikoo

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0