du lämnade mig,

you're so amazing, you shine like the stars!
du är otrolig, men nu är det över.


godkväll älskade läsare! ;) här sitter jag, mår fortfarande illa o.s.v, men jag är sjukt glad! =)
för jag fick ju vara med världens bästaste idag, love till henne! :*
vi låg i hennes underbara säng, i hennes underbara rum och vi lyssnade på musik och jag bara njöt av min underbara väns närhet! hon är bäst!
missade en buss, och den andra körde nästan förbi mig, OCH den var 12 minuter försenad - GREAT!
bussen var full och jag fick därför dela säte med en tjej, minns inte vad hon heter :$
söt är hon iaf ;)

har precis kollat GLEE, underbart :*
nu ska jag släppa ut hunden, hoppa in i duschen och sen leka i PhotoShop, som funkar igen! =D
later people ;*


josefine lönn, du är bästast i världen!
du får mig glad genom att bara se på mig, och jag älskar precis allt med dig!
när jag är i din närhet är jag så obeskrivligt lycklig.
det finns ingen bättre än du, bara så du vet det..
finast äru ♥




hjärtat,
j
a
g

ä
l
s
k
a
r

d
i
g
 





du är den finaste jag vet, min josefine lönn! ♥ 





/din erika ♥

kommentera gärna
Postat av: Anonym

hur står du bara ut -_-

du tror så mycke men de är ändå inte sant .

2010-02-22 @ 23:01:44

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0