HAITI!

innan jag börjar vill jag bara klargöra en sak..
det här inlägget har INGET, verkligen INGET med att härmas att göra!
jag skriver det här inlägget för att jag gillar låten, artisterna och engagemanget helt enkelt, BRA!


 nu ska ni strax få se, och även höra en helt fantastisk låt..
den skrevs och sjöngs av Michael Jackson och måånga andra artister för 25 år sedan då låten skrevs till välgörenhetsprojektet USA for Africa (:
alla pengarna som man fick ihop för de exemplar som såldes av singeln gick till svältdrabbade barn i Etiopien!
på EN vecka såldes det 800 000 exemplar.


man har nu gjort om låten med nya artister som t.e.x,  P!NK, Justin Bieber, Miley Cirus o.s.v (:

plus att vi sjöng den här låtenpå vår skolavlutning i sexan, hjärta till det minnet :*




/erikoo<3

kommentera gärna
Postat av: Anonym

stort hjärta till våra tårar och det minnet <3(L):*

2010-02-17 @ 16:19:09

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0