how it used to be,

hello (:
skoldagen har varit precis som alla andra, rolig-seg-tråkig-glad-ledsen-arg, o.s.v.
alla sjuor skulle stanna kvar efter skolan på en extra lektion där vi skulle få information om våran fördjupningskurs som vi måste börja med snart, jag och nathalie ska göra ett stort collage om DOMSTOLEN.
usch vad tråkigt, men ack så bra det kommer bli, ;)
jag sitter här och lyssnar på lite musik, smsar och skriver med folk på msn, det gillas!

funderar starkt på att slänga på mig lite ordentliga vinterkläder och promenera till syster?
jo men så får det bli helt enkelt!
mysigt, jooootack! :)


ph_ me, from now and then..

det här trodde ni inte om mig va? ;p


/erikoo<3



kommentera gärna
Postat av: DONKEN

vilket då, att du varit liten en gång? :P

hehehe... vilken syster av dem? den som jag gillar tro? :P mellansystern känner jag ju inte så... pössen

2010-02-09 @ 23:25:21
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: En isprinsessa

Händer idag då? :)

2010-02-10 @ 12:47:06
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0