I'll never let you go .

förlåt för den numer kassa uppdateringen!
men jag har faktiskt en ursäkt, och de är att jag helt enkelt har haft bättre saker för mig :p
spelat matcher, varit på "kalas", och läst andras bloggar.
men nu ska jag berätta lite, och vi tar en sak i taget ;)
matcherna--> spelade både Lördag(igår) och idag (söndag), igår spelade vi mot Mariannelund.
vinst med 4-3, minns inte vilka som gjorde mål? :o
idag, spel mot Westervik, vinst även mot dom! :D
med 3-1, jag gjorde ett mål och en assist, sandra lundin 1, och jennifer(?) ett :>
lite gutt sådär, med 6 poäng!
nu ligger vi trea i serien, vilket gillas..
 
kalaset--> släkten kom till therese och erik, vi firade erik för han fyllde 30 för några dagar sen, och även therese lite,för hon fyllde 24 i fredags :d
grattis till dom ^^
kvällen avslutades med mariokart, supermario & snack med -> Sandberg, hans tjej, therese, erik, våfflan & Twilight (de två sista-hundar)
jäääkligt mysigt (:
gick hem vid typ 23:30 lr något, och jag kan bara nämna att det var SUPERSKÖNT ute! :D

Nu ska jag sätta punkt, hejjs ;*



snart kör vi igen tjejer! :') <3






/erikoo<3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0