kom änglar kom älvor det börjar bli kallt

hejsan (:
vet ni en sak? jag har gått på ASFALT idag? :o
oj oj, snart är det sommar ;) många snöbollar i nacken, och mycket skratt -> typ som vanligt :D
nathalie var inte i skolan idag, så jag va med safiie, lollo, emme och amanda, haha gullisar^^
dans på idrotten, det gick ju hmm, BRA! :D
jag dansade bugg med safa, och fan vad vi är braaaaaa :o
hihi ;*
bussen hem med min helena sen (: och vet ni? när vi klev av bussen så HAGLADE DET???? ;s
ojoj, men kul hade väl vi för det såklart! ;)
hähä, nu ska jag ta mig nått att äta, sen måste jag köpa "fika" tills imorgon då vi har vinteridrottsdag, ni hittar mig i målilla på bandybanan! (:  ikväll blir det TRÄNING, =D
hörs nog ikväll :*

ph_ dagen med karlsson <3


/erikoo<3


kommentera gärna
Postat av: Anonym

de va u inte alls dyrt :P

2010-02-04 @ 16:35:12
Postat av: Linn-Lay

Hej :D

kikade in och tänkte bara passa på att önska dig en trevlig helg när jag endå tittade förbi:D

2010-02-05 @ 13:03:43
URL: http://linnlay.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0