let's face it.

i det här inlägget varnar jag för några fula ord, gillar ni inte sånt så kan ni nog skippa att läsa detta (:




ibland undrar jag en sak.. och jag undrar vad fan tänker folk med?
kallar folk för fitta, fjolla, äckel, TÖNT, hora o.s.v, men min fråga är VARFÖR?
visst, jag är ingen ängel, jag vet redan det! men vad jag försöker komma till är att om NÅGOT är töntigt, så är det defenitivt att kommentera elaka saker anonymt!
THAT'S IT!

och sen vill jag bara meddela en sak som jag tycker att ni bör tänka på innan ni gör något som ni tror är så jädra smart ..
det är OLAGLIGT att skriva elaka saker via internet och det kan ge upp till TVÅ ÅR i fängelse om polisen anser att det är ett brott,.
OCH polisen kan spåra dig hur lätt som helst eftersom det finns något som kallas IP-NUMMER och det kan polisen fråga den utsatte efter (OM det är ett allvarligt brott som begåtts) och därefter hur lätt som helst hitta dig, så skärp er nu småbarn!
och vad är det roliga i det hela egentligen?
jag tycker bara det är FEGT och väldigt fjolligt, vilket jag tror att dom flesta håller med om faktiskt! :)
men yeah right, let's face it, DU tycker att jag är en tönt eller hur?
men vet du? jag tycker att du är töntigare som är så feg att du inte vågar skriva ditt namn,
HAHAHAHA FEEGIS! =)
och förresten, tänkte att jag skulle skriva det här inlägget bara till dig för att du är så desperat efter publicitet, HERE YOU GOT IT, happy now? :)


IP är borttaget pga olika skäl (:




/erikoo<3


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0