today's .

hola, friends and other people (:
dagen har varit ganska bra, och NU blev jag genast gladare, (ni får se varför i nästa inlägg)
music knows how to make me happy, om man säger så ;)
har precis käkat lite lasagne, om någn ville veta.
hade matteprov i skolan today, gick sådär.. imorrn är det engelskaprov och på onsdag FYSIK!? :O
suuuuug -.- för jag kan ingenting om fysiik.
kvällen kommer jag spendera med mina bruuuds, the innebandygirls (:
förhoppningsvis blir det en såndär mysig och riktigt rolig träning, för det gillas!
här nere kommer i alla fall
the look of today'


jäklar vad dålig kvalité det blev på den du? :O



och på den står jag jättelustigt OCH dålig kvalité, men skitsamma ni ser väl vad det är?


älskar den lilla "skärningen" i ryggen (:
( tog en mindre storlek så den inte ser så dålig ut ;p )

"tröja" - Gina Tricot
tights - Gina Tricot
armband (syns inte) - HM



och så en "DAGENS GRODHOPP" =D

det ser ut som sommar ute om man kollar på fönstrena? :o
nu ska jag fortsätta med nästa inlägg, later people :*




/erikoo<3




kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0