cp? :o

yeah, that's right, blogg.se har tekniska problem för tillfället (:
så ifall det strular med att se något inlägg eller inte går att kommentera, så är det inte MIN personliga blogg det är fel på, utan alltså HELA blogg.se servern.
bilddagboken hade ett brake igår eller iförrgår också om nån märkte det? ;p
såhär ser min blogg ut nu? :o

fint ;)


 jaja,  nu ska jag försöka få tag i amanda rebscher och sedan är det nog dags för träning ((:

PROVET--> kändes riktigt bra faktiskt! blev dock otroligt trött i handen p.g.a att man var väääldigt stressad..
andra klasser har haft över 1 h, vissa till och med 2h, medans den störda klassen A bara fick 45 minuter? :o
ja herregud ... + att vi tydligen har nytt schema för typ 3 gången nu fast vi inte visste det?
men MUMS på lärarna och ledningen på Albäckskolan i hultsfred säger jag bara -.-
nu avslutar jag iallafall mitt tråkiga inlägg som ni borde anteckna, precis som jag gjorde när minna-maria berättade hur hon tar sig till hultsfred om mornarna ;p [se nedan]


haha, nej nu --> HEJDÅ :)





/erikoo<3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0