den enda som kan röra mig utan att egentligen göra det, är du .

här sitter jag, lyssnar på KICK - Fest hos mig (; den påminner mig otroligt mkt om sommaren 2009!
gården, lillesjö, poolen, skratt, öland --> Emma&Elle, två andra (a) och ALLA andra som var med & som vi träffade (: sommaren 09 var bra, men 2010 kommer bli såhäääääär mycket bättre!

samtidigt som jag lyssnar på musik & bloggar, kollar jag på bilder från olika hotell o.s.v. i Thailand, Mallorca & Gran Canaria :') ni FATTAR inte hur mkt jag bara vill dit, NU!
men så blir det inte, för jag ska till linköping -.- så då vet ni vart jag är..
Vi får hoppas att ni har det roligare ;)


 1. det börjar med en pose .

  2. det fortsätter ..


  3.  fallet är äntligen klart :D


posar'n ;)

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0