ingen McD

det blev ingen McDonalds idag =/ för vet ni, nu funkade bilskrället igen? :o
menmen, jag får se det från den ljusa sidan, McD är ju faktiskt inte så nyttigt ;)

det ska bli riktigt härligt att träna ikväll, och jag hoppas att det går bättre än förra gången( HA-HA )
blev ju ingen träning i torsdags pga att jag tagit min andra dos vaccin =/
känns fortfarande i armen om jag rör den för mycket eller ligger på den t.e.x..
jaja, det ska nog gå BRA =D
hjälpte mathilda lite med hennes header förut, så när hon har gjort den klart ska jag länka dit så ni får se resultatet ^^
funderar på om jag ska leka med lite bilder & kanske byta design här i min lilla blogg? =P
jaja, ni märker ju om det händer något ^^
hörs senare :*







/erika <3 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0