it's a big problem..

hejsan hoppsan (:
täkte bara lite snabbt hoppa in och meddela att vissa av er kanske har märkt att bilderna som är
över storleken 550 inte syns? jo jag vet, jag har redan börjat jobba på en lösning av detta MINST sagt retliga problem.. det SKA lösas, så har ni tips om hur jag kan göra, så MAILA till min bloggmail, 
som ni hittar här bredvid (mot vänster) i min lilla presentation, längst ner (: 

så nu vet ni, att jag jobbar verkligen på detta problem, för så kan jag minsann inte ha det! ^^
vi hörs för stunden & så uppdaterar jag imorgon på morgonen om jag hinner (vilket jag borde göra) ;p
sov så gott när ni nu går & lägger er.










/erika<3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0