it's a problem you'll have to deal with,.

några har sagt emot mig i vad jag tycker om det där med bloggar, hur långt de skriver och så vidare .
Jag vill att ni ska veta, att ni får tycka precis vad ni vill, det får alla (:
och jag kan hålla med er, helt klart! men jag tycker ändå på mitt lilla vis ;p
men jag är VÄLDIGT glad över att ni säger vad ni tycker! :D
och om ni undrar varför kommentarerna inte är publicerade så är det för att jag har lärt mig en sak under min tid som bloggare, vissa saker ska hållas personligt, och NEJ det är inga "elaka" kommentarer, men jag vill nog ändå ha dom för mig själv, tills vidare ;)
yes, this i just me! (:


ph_ mee (:


/erikoo <3


kommentera gärna
Postat av: Pelletindra

I love this page.

2011-01-03 @ 18:45:02
URL: http://pelletindra.blog16.com

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0