it's hard to stop feeling this way .

har inte blivit nån bloggning idag och det här är det enda ni får (:
dåligt av mig, jag vet ;p men jag har liksom inte gjort så mycket idag (a)
kollat på handboll, träffat jossanbabe och, ? typ vilat ;)
hähä.
men hörrni, jag har funderat på en liten sak.
Dom flesta bloggar jag följer, [jag nämner absolut inga namn!], har bloggar som är jättefina, men bloggarna skriver ett inlägg som är typ 2-3 rader långt?
men snälla nån, varför ha blogg då?
uppdatera max en gång per dag med 3 rader? men yeah right ..
visst, man kanske inte har tid, men är det inte bättre att skriva på facebook eller nått istället då? :o
äh, nu lämnar vi det, jag ville bara veta vad NI tycker om detta? (:

imorgon drar jag till gårdveda(utan modell) och fotar med karlsson! ;>
skulle verkligen ha varit SJUKT kul om jag hade fått fixa till malin lite, och sen så kunde hon posa lite (:
men istället så får ni hoppas på att det är SOL och FINA GREJER! med andra ord fotoväder :)
nej, nu ska jag dra, laater dudes ;*


ph_ nyss ute i trädgårn.




/erikoo

kommentera gärna
Postat av: h e l e n a

om du syftar på min blogg, får du tycka vad du vill :) man kanske inte har något att skriva, eller kanske inte hinner ? aja, :)

2010-01-31 @ 11:35:38
URL: http://helenaagustafsson.blogg.se/
Postat av: anna

personligen så tycker jag att de är upp till var och en. endel kör på mycke bilder/lite text, en del kör på lite bilder/mycke text och nån annan kanske bara kör bilder eller båda, you know :)

2010-01-31 @ 12:12:56
URL: http://annaandeersson.blogg.se/
Postat av: saga

vet du ? :D

jag önskar att jag kunde skriv längre inlägg än vad jag gör, (för jag skriver korta!!) men vad ska man skriva om? ;o därför jag skriver lite iaf! (;

haha :) <3

2010-01-31 @ 21:15:55
URL: http://sagaaknutson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0