jag ber en tyst bön .

jag är sjukt arg, men du är fan inte värd min ilska din lilla fjortisfjolla..
jag vet att jag är bättre än dig, för jag säger inte så till folk (:


tjena, godmorgon HALLÅ DÄR :D
cammar med henke, eller nja, han cammar med mig ;p jag har ju ingen cam som tur är ;)
haha, hans miner är oslagbara ^^
dagen har varit FETT KUL!
hah, blivit utslängd från bilden, låst dörren för bildläraren och MYYCKET mer, becca och natta, ni är bästast :*
niti,så jävla rolig! men jobbig ;p
hah, dagarna med er är OSLAGBARA! becco-nattoo och erikoo äger massor på att dampa!

jag vet att jag suger på att ta nya foton, men det finns verkligen inte så mycket att ta kort på ;p
jag är ju den sortens fotonörd att jag helst tar bilder på personer i naturen, eller sommar/vår/höst bilder (:
 inte vinter ;)
OCH FÖRRESTEN DET SNÖAR JU :O:O ;@
det OGILLAS .. -.-
nej nu ska jag klä på mig och dra till min fina syster och hennes underbara familj för FILMMYS =D
hörs sen (: <3




you can't breake us apart geek..






/erikooh <3

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0