snabbloggning =)

hejsan hoppsan ^^ Vaknade vid tolvtiden, och min första tanke va; Imorgon är det skola ='/
uuuuuusch .. men som sagt, det ska bli otroligt skönt att träffa alla igen!


det här kommer bli ett inlägg med lite gott och blandat, bara så ni vet ;)
SE HIT! för alla er som vill ha hjälp med era egna bloggar, eller frågor & allt som gäller bloggar, ni ska maila mig istället (= det blir bara sååå mycket enklare om ni mailar!
så jag ska försöka fixa någon slags direktlänk till ett mail ;p men, nu får ni den bara såhär sålänge ^^
det är är alltså en speciell mailadress som ENDAST gäller bloggar (=
vill ni ha min vanliga gamla msn, så får ni väl fråga, eller maila kanske? ;)
här är den iaf --> [email protected]


Nu måste jag gå och få i mig lite frukost, för vid kvart i tre bär det av till oskarshamn för att lämna in våran SKITbil, rent ut sagt =) en peugeot 406..
jaja, det blir väl kanske Mc Donalds & sen åka hem tror jag? ;p
så nu ska jag äta frukost, fixa mig, åka dit/hem, TRÄNA ikväll! =D
häärligt!

dagens outfit lär bli, JeansTights, ett ginalinne & en kofta eller nått i den stilen =p
så vi hörs senare i eftermiddag, eller kanske ikväll blir det nog =)
hejdå sötnosar ;* <3







/erika <3

kommentera gärna
Postat av: Roots to Grow ♥

RE: trevlans! jag ska nog fixa något att äta och sen sätta på en film :)

2010-01-11 @ 13:06:05
URL: http://rootstogrow.blogg.se/
Postat av: Sofia Pitkänen

sv: Tack, din med :)

2010-01-11 @ 14:45:05
URL: http://photofoolish.blogg.se/
Postat av: anna

sv; ja har inte din msn? :o hah ;)

2010-01-11 @ 19:47:41
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0