Welcome to the reality.

jag har kämpat, och jag kämpar fortfarande. Men det enda man får är en påse skit!
har du någonsin känt att du inte räcker till, eller att du vill försvinna från jorden?
welcome to my world honey ..
här kommer ett par väl valda ord från en vän till mig som är underbar.!


Det är bara att sluta drömma och leva som det är,
det kan inte bli bättre än vad det redan är,
det kan bara bli värre.
Men man får leva i stunden, glömma gårdagen och se fram emot morgondagen!

hans ord får mig att rysa! du är bra vännen min, och du vet vem du är..


jag känner stor oro för vad ditt val kommer innebära, för jag klarar mig inte utan dig!
du är det bästa som hänt mig hjärtat!
jag sade åt dig att välja, men du får göra som du vill, för jag kommer alltid älska dig. <3



hon ska inte få förstöra oss, i så fall ska jag förstöra henne.. <3


kommentera gärna
Postat av: Therese

du har fått en blogg award av mig =D <3

2010-01-27 @ 07:20:00
URL: http://imissmymom.blogg.se/
Postat av: veronica vv Svensson

Hej! Hoppas allt är bra med dig!? =) Tänkte bara hör om du var intresserad av att hjälpa mig med en header, eller ja helst blogg-layouten är lag. Är så oteknisk, och bilder kan jag inte ändra ljussättning på eller något alls haha :P Måste ju blogg lite nu när man bor i stor stockholm ;P Hade fint! Kram veronica

2010-01-27 @ 10:57:36

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0