data+telefon+musik+nya tröjan = myyyyyyyys!

Regnet smattrar mot marken i den mörka natten. Molnen ligger tätt på himlen som ett enda stort täcke. En människa går förbi med luvan över huvudet i en rask takt.

hahhahahahha. nej nej, jag skojar bara!
GODMORGON! jag tror jag inleder inlägget med att nämna att ni anar inte hur skönt det var att sova i sin egen säng!? shit alltså. Efter att ha sovit på antingen en tunn luftmadrass eller en madrass som luften försvinner sakta men säkert ur, i en vecka så var det som himmelriket att lägga sig i min blåa lilla säng!
Det regnar faktiskt ute. sorgligt nog.. Jag hade hellre stannat i det älskade göteborg där vädret var helt great.
SOL, lite moln, några regndroppar, SOl. heeelt perfekt fotbolls och shoppingväder helt enkelt.
jag tror jag ska spendera dagen i soffan med lite filmer, och lite här. så vi får se hur det blir med uppdateringen..
Jag hoppas iaf att ni har haft en TOPPENVECKA! även om ni varit hemma eller bortresta.

puuussssss..





Ph_ jossan - fillan - jag. Ni ska veta att saknar er två sjukt mycket.. fest snart? <3


kommentera gärna
Postat av: fillan

räkna med hämd för den bilden, de ska du ha klart för dej!!!!

saknar dej oxå, men de här ska du få fan för!! :* <333

2010-07-24 @ 12:30:43
URL: http://fillanhammarberg.devote.se

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0