en torsdagsoutfit plus lite about my day.


fotbollsskorna nere i hörnet har jag dock INTE haft på mig!
Både dom vita conversen och fotbollsskorna är nya, köpta today.
(och för er som spelar i R.I.K så är jag medveten om att anna har likadana fotbollsskor, det var ett enda stort misstag) men jag tror det var ganska lugnt med anna..

Dagen började med att vi åkte till högsby och kikade på fotbollsskor, hittade ett par guldiga som tyvärr var i fel storlek.. Sen hittade jag ett annat par, också i fel storlek, fanns inga fler av något av paren..
Då åkte vi till vimmerby. Inter Sport. Hittade ett par direkt, fanns inte i min storlek, hittade ett annat par, inte i min storlek o.s.v.. Sen hittade jag dom gröna där uppe, och dom satt peeeerfekt och var fett snygga, så då fick det bli dom. Det fanns två modeller som såg nästan likadana ut, och jag trodde att anna hade den andra modellen, men ack så fel jag hade. Hur som helst så tror jag det är ganska okej som sagt..
Köpte också ett par nya vita intersport fotbollsstrumpor och dom vita conversen. Niiice.

Shortsen jag har på mig är också ganska nya, köpta för en cirkus gurka vecka sen. Samtidigt köpte jag också halsbandet och två Marwin-linnen från JC, ett gult och ett rosa/oranget(stavning?;s) typ?  

Nu blir det kolla på Beverly Hills blablabla, och sen ut med vovvsing en sväng.



Bye 

kommentera gärna
Postat av: anna

lugnt juuu :)

2010-07-08 @ 23:37:54
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0