erika is BACK IN TOWN!

[eller, aa. i byn i alla fall..]


tjaaaaaaaaeeeh. jag är tillbaka efter en helt gaaaaalen vecka i göteborg! ett minne jag kommer leva på hela livet! 
ska jag vara helt ärlig orkar jag inte berätta allt på en gång. så jag har funderat på om jag ska låta er återuppleva veckan med mig? alltså. jag skriver dag för dag liksom? 
ett inlägg imorgon om vad vi gjorde på söndagen, ett i övermorgon vad vi gjorde på måndagen o.s.v. någon som fattar hur jag menar ens? 
eller hur tycker ni? 
ett inlägg var dag liksom..

aja, ni bestämmer, för det är ni som läser. 
Hur som helst har veckan varit craaaazy och helt knaasigt bra!
nu ska jag typ slaggaaa, erika är reeetttt så trött.


pussen
 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0