ett stort fett förlåt.

ja, jag vet att jag inte har uppdaterat idag, rätt så dåligt av mig. men jag har helt enkelt spenderat dagen på andra ställen än just här. B.l.a i gårdveda hos härliga amanda (näe, inte amandavardet! jag hade stört sönder mig på henne om jag umgåtts med henne en halv dag.) nejnej, utan amanda karlsson.
Vi har fotat, solat, badat och lekt med hennes småsyskon. totally awesome dag!
Jag har också städat en hel del. inte så awesome men ganska välbehövligt kanske..  
ja, som sagt, amanda och jag har fotat en hel del så jag fixar väl ett inlägg med enbart bilder. för som mathilda ivarsson säger så säger ju faktiskt en bild mer än tusen ord.

pusssen


kommentera gärna
Postat av: mathilda

de är faktiskt så de är (a' så det va ni stollar som låg där och solade och sedan tok skrek på mig? ;d hhähähäh. <3

2010-07-27 @ 23:01:14
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0