Måndag i Göteborg

och Då var vi inne på andra dagen i vårt kära Göteborg, måndagen. 
När alla vaknat sisodär runt halv 9-9  trallade vi lite småtrötta bort till Bjurslätt för frukost.
Efter att alla tuggat i sig flingor/musli/fil/ägg plus lite mackor hoppade vi på en spårvagn in till heden där vi kollade lite fotboll, shoppade och hade allmänt kul. Efter det åkte vi hem till skolan och taggade inför match mot BK Häcken. Värdarna för Gothia cup.
När vi sprang bort för att hoppa på Gothia Line bussen till Grimbo där vi skulle spela. körde den förbi oss?
visserligen var den rääätt så full, men den kunde åtminstonde ha stannat och sagt hur vi hade kunnat ta oss dit. Vi fick helt enkelt byta om i busskuren, springa tillbaka till skolan och lifta!
nej jag skojade bara! vi ringde efter dom tre föräldrar som bodde i närheten. slängde in folk i bagagen, och proppade så många vi bara kunde få in. alla med andra ord.
Låg under med 2-0 då vi taggade till lite extra och kvitterade med 4.0. räätt så härlig vinst faktiskt!
kvällen spenderade vi på Ullevi. helt otrolig känsla faktiskt! Jag och karin satt och sjöng och skrattade. väldigt mysigt! när vi trallade hemåt igen hade vi himla underbart awesome! vi sjöng, sjöng och pratade med allt och alla! När vi stod på statyn eller lampan eller vad det nu var där, mitt på centralstationen och hela göteborg kollade och sjöng med var det heeeeeeeeelt magiskt! faktiskt en av dom bästa kvällarna i heela mitt liv. rätt så oslagbar kväll. Lyckan med laget och alla andra människor var fängslande. Den kvällen kommer jag leva på för resten av livet. trust me!



där pilen pekar stod vi och sjöng tror jag, om jag inte minns helt knaasigt(y)

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0