11 juni

tjena, sitter hos syrran i tranås och chillar med min älskade huvudvärk *gör en sarkastisk min* beställde pizza från nätet förut, jävligt easy faktiskt! gott och med helt okej leveranstid! nu är det dags för rabarberpaj och vaniljsås, muuums.. sen blir det till att sätta sig i bilen med min godispåse för ca 133 kronor, festis och lugn tyst musik! :D vet att det inte blir så mycket uppdatering, men huvudvärken har inte gett med sig så sålänge får jag nöja mig med att bara blogga lite.. imorgon drar jag till Mantorp och fotar gamla bilar, mycket kul! hä-häh. 

nej nu skrek dom att pajen är ready, så rocka på coolingar!

kommentera gärna
Postat av: Clara

Hej! Jag är med i en sångtävling som heter Next big thing. Jag skulle bli jätteglad om ni gick in och kollade på min tävlingssida och kanske kan ni till och med bli medlem på sidan själva som en jurymedlem och kommentera min musik och lägga till mig som din artist? Jag skulle bli evigt tacksam. :)

http://snowfish.com/Claraas

2010-06-13 @ 10:23:33

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0