14 juni - one day!


ph_ jag


godmorgon, eller ja, god förmiddag kanske.. gårdagen var vädigt lugn, var ute och sprang en sväng med Lisa och lite, men annars tog jag det väldigt lugnt. Huvudvärken har släppt väldigt mycket, men tro mig, den känns! men det är ju otroligt positivt att den känns bättre.
dagen kommer bestå av städning, musik, äta, träna, film, sova! helt okej dag? nä, hade kunnat vara roligare faktiskt! men imorgon är det min födelsedag, hade hoppats på fest på kvällen, men så blev det icke eftersom några från släkten kommer på besök.

hoppas ni får en greeat day, rocka på!




kommentera gärna
Postat av: Anonym

känner mig lite stolt nu för bilden! (a) hihi <3

2010-06-19 @ 21:11:59
URL: http://annieeilvonen.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0