8 juni






Phs_min tisdagsoutfit.


hej bloggen och alla läsare! dagen har varit såhääääääääääääär otroligt chill! jag har verkligen inte gjort någonting.. har haft håla tre lektioner och massa, så det är riktigt skönt.. som min vän nathalie har sagt ett par gånger idag "vi kunde likagärna ha varit lediga, vi hade uträttat tusen gånger mer saker hemma!"
Bussen hem var sjuuuukt rolig! jag och världens finaste lovisa hansson satt och skrattade åt en viss *** s skratt! hahha, herreguuuuud! jag skrattade så mycket att jag började gråta och jisses så ont i magen jag hade efter alla dom skrattattackerna! ;o :D
tack finaste lovisa!

nu är det ännu mer chill som gäller, får se om jag drar ut och springer en runda sen eller om jag kör lite styrka.. hoppas ni får en underbar fortsatt dag!






chiao

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0